لوازم یدکی مزدا

تمام خودروهای مزدا در ایران

تمام خودروهای مزدا در ایران

خودروهای سواری و وانت‌های مزدا از دهه 70 میلادی وارد ایران شدند. مزدا ۹۲۹ کوپه ای به یکی از اتومبیل‌های پرطرفدار در آن زمان تبدیل شد. همچنین وانت‌های مزدا از آن زمان تاکنون در ایران مورد استفاده بوده‌اند.

شرکت گروه بهمن خودروسازی از سال ۱۳۳۸ به مونتاژ وانت سه چرخ مزدا و بعد از آن از سال ۱۳۵۰ به مونتاژ انواع وانت‌های مزدا مدل‌های ۱۰۰۰ و ۱۶۰۰ پرداخته است. میتوانید با رفتن به مقاله “تاریخچه شرکت خودروسازی مزدا” در این باره اطلاعات کامل تری کسب نمایید و

این شرکت از آن زمان به مونتاژ خودروهای مزدا ادامه داده است و از سال ۱۳۷۸ خودرو سواری مزداF323  و  SL323 تولید کرد. سپس با عرضه خودرو سواری مزداFL ۳۲۳ تا سال ۱۳۸۶ در 5 تیپ و با موتور ۱۶۰۰ سی‌سی توانست فروش خود را توسعه دهد و خط مونتاژ سواری محبوب مزدا ۳ با موتور ۲۰۰۰ سی سی را از شرکت ژاپنی گرفت و آن را در سه تیپ ارائه کرد.

اولین خودرو تولیدی شرکت مزدا:

اولین خودروی مزدا در سال 1960-1966 تولید شده است که به نام آن مزدا آر 360  معروف شد. خودرو مزدا آر ۳۶۰ دارای بدنه و شاسی، کلاس خودروی کی می باشد و شکل ظاهری مشابه سدان است. طرح بندی این خودرو موتور عقب است و پیشرانه آن محور عقب می باشد.

مزدا 3

3 2

لوازم یدکی مزدا 3

مزدا ۳ از ارزان ترین خودروهای شرکت ژاپنی مزدا است، اما همچنان توانسته خود را به عنوان یکی از سریع‌ترین مدل‌های این شرکت و کمپانی معرفی کند. به طور کلی، هاچ بک مزدا ۳ می‌تواند صفر تا صد را در ۷.۴ ثانیه کاملاً پر کند. این مدل خودرو ژاپنی توانست در تست مجله موتور ترند به راحتی موفقیت را از آن خود کند. و مدل سدان را در آزمایش شتاب شکست دهد.

شرکت گروه بهمن خودرو در سال های 1386-7389 نسل اول این خودرو را مونتاژ کرد و سپس نسل دوم آن را از سال 1389 تحت نام مزدا 3 new مونتاژ کردند. در سال 1393 به دلیل کمبود قطعات موردنیاز، تولید این مدل خودرو متوقف شد. در این سال فقط 11 دستگاه مزدا 3 new از خط تولید این شرکت خارج شد. اما در سال 394 شرایط تجاری تغییر کرد و مجدد قطعات این خودرو وارد کشور شد و گروه بهمن خودرو مونتاژ 2000 خودرو مزدا 3 را در برنامه و دستور کار خود قرار داد.

خودرو مزدا 3 رقیب های سرسختی مانند مگان را دارد. مونتاژ این خودرو حدوداً یک سال پس از ورود مگان به بازار خودرو صورت پذیرفت. این مدل خودرو سواری اسپرت و پیشرانه قدرتمند و توانمندی را دارد. خودرو مزدا 3 دارای 3 تیپ است که آخرین تیپ آن تمام مواردی همچون فرمان و دنده روکش دار،گرمکن چرم و صندلی عقب و جلو را داراست. تنها تفاوت در تیپ 2 و 3 داشتن اسپرت و جلوبندی اسپرت و مه شکن مستطیلی می باشد.

مزدا ۳ تا اکنون دو نسل در ایران مونتاژ شده‌ است. ولی نسل فعلی که در ایران موجود است، به عنوان یک خودرو از رده خارج مزدا شناخته می‌شود.  این شرکت نسل بعدی را با فیس لیفت‌های متعدد در این سال‌ها ارائه کرده است، و تولید این خودرو در اردیبهشت سال 1400 متوقف شد.

مزدا 2

مزدا 2

لوازم یدکی مزدا 2

مزدا ۲ که در ژاپن با نام Demio شناخته می‌شود اکنون جلوه قوی تری دارد. مزدا 2 در ایران تولید و مونتاژ شده است. این مدل خودرو مزدا یک خودرو هاچبک بوده و در ابتدای دهه ۹۰ به بازار خودرو وارد شد. مزدا 2 یکی از با کیفیت ترین خودروهای مزدا است. رقیب اصلی مزدا 2 هیوندای i20 نسل اول بوده است. ولی از لحاظ امکانات مزدا ۲ ضعیف تر از هیوندای بود. و از لحاظ کیفیت، راحتی صندلی‌های داخل کابین بازار فروش دست دوم آن نسبت به هیوندای بهتر است. به همین علت یکی از خودروهایی می باشد که مورد استقبال مردم قرار گرفته است. این خودرو هنگامی که به بازار ورود پیدا کرد با توجه به ابعاد کوچک و ظریف و ظاهر اسپرت خود توانست محبوبیت بسیاری نزد جوانان بدست آورد. همچنین با توجه به ابعاد کوچک خود مناسب برای رانندگی در شهرهای شلوغ می باشد. مزدا 2 مدل 2022 شباهت کاملی به تویوتا پاریس دارد. مزدا 2 خودرو با کیفیت و خوبی است که در مقابل رقبای خود برتری بسیاری دارد. اما به یاد داشته باشید که بازار دست دوم مناسبی ندارد و برای تهیه و خرید قطعات یدکی به شما ضرر وارد می کند.

مزدا 323

323

لوازم یدکی مزدا 323

خودرو مزدا ۳۲۳ یکی از خودروهای پرقدرت و توانمند می‌باشد. این مدل خودرو به خودرو فامیلی هم معروف بود. چرا که یکی از خودروهای بسیار جادار بوده است و برای خانواده‌های پرجمعیت بهترین گزینه است. از معدود سدان‌های مدرن مونتاژ در اوایل 80 شمسی محسوب می شود که به منظور رقابت با رقیبانی همچون سیتروئن زانتیا و پژو پارس ای ال ایکس از گروه بهمن خودرو وارد بازار شد. به هرحال مزدا ۳۲۳ پا به بازار ایران گذاشت و با توجه به سابقه خوب برند ژاپنی در ایران به سرعت مورد استقبال افراد جامعه قرار گرفت. مزدا ۳۲۳ در قالب دو مدل اتومات و دنده‌ای و با طبقه‌بندی تیپ ۳ (دنده‌ای) تیپ ۵ (اتوماتیک) و تیپ ۴ (اتوماتیک فاقد سانروف) توسط شرکت بهمن خودرو به بازار عرضه گردد.

این خودرو محبوب، ویژگی‌های مثبت و مزایای زیادی داشته است و همین علت میزان تقاضا برای خرید آن در بازار بالا رفته است.

مزدا 3 new

3 نیو 1

مزدا 3 نیو – مزدا new

مزدا 3 نیو شناخته شده ترین و پر فروش ترین ساخته های مزدا در جهان می باشد. در ایران با توجه به شناخت و برتری مزدا 323 و پس از آن نسل اول مزدا 3 و نسل دوم آن نیز با نام مزدا نیو بسیار موفق شده است. مزدا 3 new در سال 1389 توسط گروه بهمن خودروسازی در 2 نوع سدان و هاچبک و در تیپ های 1و 3 عرضه گردید. همانطور که گفته شد در سال 1391 تولید تیپ های 1 و 3 مزدا و همچنین اتاق هاچبک متوقف شد و تیپ 3 فیس لیفت ایران عرضه شد.

این مدل خودرو همچنان از سال 1397در خط تولید گروه بهمن خودروسازی قرار دارد و به صورت مونتاژی عرضه می شود. ولی نسل سوم آن در کشور وجود ندارد، مزدا 3 به عنوان خودرویی با کیفیت و امکاناتی مناسب طرفداران زیادی را برای خود دارد.

درباره لوازم یدکی مزدا

فروشگاه لوازم یدکی مزدا توکیو ، با داشتن مجوز رسمی فروش لوازم یدکی مزدا به صورت اصلی  و اورجینال ، فعالیت خود را به صورت فروشگاه حضوری  و آنلاین دایر کرده است که مشتریان عزیز بتوانند به راحتی خرید های خود را انجام دهند.

خرید آنلاین لوازم یدکی مزدا

دوستان عزیز برای خرید آنلاین لوازم یدکی مزدا میتوانید با رفتن به صفحه”فروشگاه” درباره لوازم یدکی مورد نیاز خود تحقیق کرده و خرید خود را به سادگی انجام دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید حضوری لوازم یدکی مزدا در تهران

دوستان عزیز که دارای انواع خودرو های مزدا سواری هستند و نیاز به خرید قطعات مصرفی و یدکی  و… خودرو مزدا خود را دارند و میخواهند جنس لوازم یدکی اصلی و اورجینال با قیمت مناسب باشد ، میتوانند با رفتن به آدرس زیر ، خرید خود را به صورت حضوری از درب فروشگاه لوازم یدکی مزدا توکیو انجام دهند.

میدان امام خمینی،خیابان امیرکبیر (چراغ برق) ،تقاطع خیابان ملت ،مجتمع تجاری سپهر،طبقه اول واحد F124

ساعت کار فروشگاه

روزهای رسمی ساعت 9 الی 19

پنجشنبه ها ساعت 9 الی 14

اینستاگرام لوازم یدکی مزدا تویکو

شماره تماس ما :

تلفن 02136617441
موبایل ۰۹۱۲۶۸۸۶۰۹۳
واتساپ ۰۹۱۹۴۲۰۰۳۲۹

author-avatar

درباره MHA007

معرفی کوتاه سلام، من محمدحسین عبدالله هستم. طراح و پشتیبان سایت و متخصص سئو با بیش از هشت سال تجربه در زمینه‌های مختلف تکنولوژی و کامپیوتر. تخصص من در طراحی وب، بهینه‌سازی موتور جستجو (سئو) و طراحی گرافیکی است. علاقه‌مند به استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها برای ایجاد راه‌حل‌های خلاقانه و موثر است. سابقه کاری طراح و پشتیبان سایت و سئو (از سال 1393 تا به امروز) فعالیت حرفه‌ای در زمینه‌های طراحی سایت، بهینه‌سازی موتور جستجو (سئو) و طراحی گرافیکی از سال 1395 تا کنون. تجربه کار با انواع سیستم‌های مدیریت محتوا و ابزارهای طراحی وب. بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها برای دستیابی به بالاترین عملکرد در موتورهای جستجو. طراحی گرافیکی برای وب‌سایت‌ها، شامل ایجاد طرح‌های بصری، لوگوها و موارد دیجیتالی دیگر. تحصیلات مهندسی ارشد نرم افزار کامپیوتر دوره‌های مختلف در زمینه تکنولوژی و کامپیوتر (از سال 1393 تا به امروز) شرکت در دوره‌های تخصصی طراحی وب، سئو و طراحی گرافیکی. به‌روز رسانی دانش فنی با شرکت در کارگاه‌ها و سمینارهای تخصصی. مهارت‌ها طراحی وب: HTML, CSS, JavaScript، و سیستم‌های مدیریت محتوا مانند WordPress. سئو: تسلط بر اصول و استراتژی‌های بهینه‌سازی موتور جستجو. طراحی گرافیکی: مهارت در استفاده از نرم‌افزارهایی مانند Adobe Photoshop و Illustrator. مدیریت پروژه و مهارت‌های ارتباطی. پروژه‌ها و دستاوردها طراحی و بهینه‌سازی وب‌سایت شخصی: mha007.ir توسعه و پیاده‌سازی وب‌سایت شخصی با تمرکز بر UX/UI و بهینه‌سازی سئو. دستیابی به افزایش چشمگیر در بازدید و موقعیت‌یابی در موتورهای جستجو. اطلاعات تماس وب‌سایت: mha007.ir ایمیل: [mohamadhosein.mha007@gmail.com] شماره تماس : 09102444557

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *